Šluknovský výběžek - otevřený dopis

Toto je otevřený dopis předsedovi vlády, ministrovi vnitra a policejnímu prezidentovi.

Vážení pánové,

budu stručnější, než obvykle bývám.

Je to již několik týdnů, co jsem na různých fórech, na Facebooku a v dopise médiím upozorňoval na to, že to, co se stalo v Novém Boru a Rumburku je jen špička ledovce, že ve Varnsdorfu je situace mnohem napjatější.

Věc, na kterou jsem já upozorňoval před několika týdny, tak na ní místní starostové upozorňují již mnoho měsíců, možná let !!!

Jak je, pro boha, možné, že to vím já, který Varnsdorf navštěvuje čas od času o víkendu, ale nevíte to Vy? Co, sakra, dělají všechny ty organizace pro integraci nepřizpůsobivých, co nyní říkají, že "situaci pečlivě sledují". Co dělali do teď? Kdo je platí? Kolik jejich provoz stojí? A co dobrého se jim povedlo? Za sebe říkám - jsou úplně na nic. Jen vysávají peníze z rozpočtu.

Nebo snad už dávno situaci znáte? Víte o místních problémech? Pak by nebyly na nic všechny ty organizace pro integraci nepřizpůsobivých. Pak jste tam na nic Vy !!!

Jako jsem před několika týdny věštil, že Varnsdorf je to místo hlavního problému, tak jak jsem věštil, že problém se vyhrotí, pak PROSÍM vyslechněte můj následující názor ohledně dalšího dění.

Pokud budete nadále ignorovat příčinu problému a budete pouze hasit povrchový oheň (tedy posílat pohotovostní jednotky, aby od sebe v pátek a v sobotu oddělily demonstranty od nepřizpůsobivých) ničeho pozitivního nedocílíte ! Naopak.

Ti lidé, co tam demonstrují, to nejsou v drtivé většině extremisté. To jsou normální místní pracující lidé, kteří chtějí prostě jenom klid a bezpečnost. Pokud budete v řešení příčiny laxní jako doposud, dospěje to do stavu, že tu budeme mít českého Breivika či Harmana.

Jestli se tak nedej bože stane, krev bude i na Vašich rukou. Především Vy 3 máte největší možnost příčinu problému vyřešit - udělejte to, prosím. Zabraňte opravdovému neštěstí, které reálně hrozí.

Autor: Jan Korecký | sobota 10.9.2011 20:00 | karma článku: 41,66 | přečteno: 3669x
  • Další články autora

Jan Korecký

Koho budu volit a proč…

17.10.2017 v 10:07 | Karma: 44,16

Jan Korecký

Zbraně v ústavě

24.2.2017 v 14:09 | Karma: 40,97

Jan Korecký

Veřejná doprava za každou cenu

9.12.2014 v 10:05 | Karma: 18,89

Jan Korecký

Pussy mejdan… Nebo bude Majdan?

19.11.2014 v 8:30 | Karma: 37,90

Jan Korecký

Včera jsem vytočil 112

18.4.2012 v 15:52 | Karma: 41,44

Jan Korecký

Ve Varnsdorfu už je 100% bezpečno

10.4.2012 v 11:49 | Karma: 40,20

Jan Korecký

Chilské pero Václava Klause

20.4.2011 v 11:13 | Karma: 21,41

Jan Korecký

Zbraně nebo jiný problém?

31.8.2010 v 11:36 | Karma: 36,11

Jan Korecký

Tak nám chtějí odvolat Klause...

16.10.2009 v 10:56 | Karma: 22,88
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5500x
Jsem normálně pracující správce IT, táta od rodiny, sportovní střelec a cestovatel.