Jan Korecký

Včera jsem vytočil 112

18. 04. 2012 15:52:00
Aneb - jak je to s násilím mezi mužem a ženou... A co nejmenšího může každý znás udělat?

Jel jsem včera se synkem metrem z centra na Rajskou zahradu. Jelikož jsem ho potřeboval trochu utahat, přetáhli jsme to na Černý most s tím, že se na Rajskou projdeme pěšky.

Na Čerňáku jsem vystoupil (směrem od 4proudovky). Kdo to tam nezná - hned po výstupu z metra je most přes autobusové zastávky a za ním takové dlážděné náměstíčko.

A na něm se se hádal nějakej frajer s babou. Dělal takový ty primitivní gesta - rozhazování rukama a naklánění horní části těla - jako by ji chtěl dát hlavičku. A najednou do ní začal strkat a jednu ji fláknul.

Na "větší akci" jsem neměl náladu a s malým u sebe to ani nešlo. Tak jsem vzal telefon a vytočil 112. Vylíčil jsem situaci s tím, že než jsem ji vylíčil, ještě do ní párkrát strčil, načež holka se sebrala a rychle odcházela po točitých schodech nahoru. A on za ní.

Sledoval jsem, že ač na to kouká asi 20 lidí, nikdo z nich u ucha mobil neměl a jediný, kdo se do sporu vmísil byla ženská, která šla přímo kolem nich, když do holky frajer strčil a ona málem upadla na tu ženskou. Ta něco řekla frajerovi, ten jí okřikl a ženská radši uháněla dál.

Asi za 4 minuty svižným krokem přišli 2 policisté z nedaleké služebny PČR. Já se ochomejtal kolem, takže jsem viděl, že holka stojí u nějaké prodejny s mobilama a frajer už někde zmizel. Policisty jsem k ní nasměroval.

A říkal jsem si: "Jsou ty lidi normální? Koukaj, jak frajer řeže ženskou a nikdo z nich nezvedne ani telefon?"

Za chvíli se vraceli. Že prej holka o tom odmítá mluvit, že je to u nich normální. Poděkovali, že jsou rádi, že nejsou úplně všichni úplně lhostejní k tomu, co se děje kolem nich a šli zpátky.

A já si říkal: "Aha, že bych nebyl normální já, když se alespoň v tu chvíli možným minimem snažím pomoct a totálně se to míjí účinkem proto, že si ta holka neuvědomuje, že mlácení bab není v pořádku?"

Ženský - tím, že si nenecháte líbit "domácí násilí" nebudete za "krávy". Za krávy budete, když si ho líbit necháte. Ale pak se nedivte. Většina krav totiž končí porážkou na jatkách :-(

Autor: Jan Korecký | karma: 41.42 | přečteno: 9100 ×
Poslední články autora