Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

kOBLICH

23. 4. 2012 20:06
Nevěřím!

"Poděkovali, že jsou rádi, že nejsou úplně všichni úplně lhostejní k tomu, co se děje kolem nich a šli zpátky."

Nevěřím, že vám poděkovali, ale neprolustrovali vás.

0 0
možnosti
DM

Aretta

23. 4. 2012 15:52
Respekt!

A těší mě, že to tak rychle funguje.

0 0
možnosti
J

jarous76

23. 4. 2012 14:56
Nektery zensky to chtej

Neveril jsem tomu, ale je to tak.

Znam holku (a pritom je to fakt kocka a o chlapy by nouzi nemela) co to tahne s typkem co je uplne blbej.

Mlati ji takovym zpusobem, ze neschopenka je bezna vec - modriny a podobny veci na dennim poradku. Rozesli se uz kolikrat, dokonce to bylo i jednou u soudu a on dostal zakaz se k ni priblizovat na 100m. A ona se k nemu porad a porad vraci ... fakt ji neni pomoci.

0 0
možnosti
TS

Alcatraz

25. 4. 2012 21:36
Re: Nektery zensky to chtej

to je znak nizke inteligence a instinktivniho chovani. Jak sejde z oci, tak ihned zapomene na to zly a pripomene si to az kdyz ho zas uvidi. To sem zazil uz nekolikrat. A nejhorsi co jsem udelal, ze jsem se do toho vlozil, a prestoze se snazila odejit a on ji neustale hrube fackoval a zastavoval, ze takhle ne, tak ho od okamziku kdy agresivita presla z ni na me, zacala ihned branit. Od ty doby takovy pripady taky spis prehlizim, protoze se neda nic delat. Odejit je tak lehky, ze kdyby to chtely udelat, tak to ty holky udelaj.

0 0
možnosti
PM

KOLDAK

19. 4. 2012 12:55
Jednou jsem se takhle před lety zastal mlácené ženy

a zbili mě pak oba. Ani nemusím dodávat, o jaké etnikum šlo, že

0 0
možnosti
L

Lou.

19. 4. 2012 14:41
Re: Jednou jsem se takhle před lety zastal mlácené ženy

to ani nemusi byt ono etnikum..jsou takovehle parecky, u kterych je tohle na dennim poradku, i na verejnosti..Zastanete se zeny a pak vam da malem pres hubu i ona....

0 0
možnosti
M

marwin22

19. 4. 2012 9:42
Ale no tak

Vždyť on ji miluje

0 0
možnosti
L

Leinad

19. 4. 2012 10:26
Re: Ale no tak

A ona zase jeho (nebo něco jeho, třeba peníze).

0 0
možnosti

Pavel Černík

19. 4. 2012 7:58
běžná reakce

To je naprosto typická reakce: "nic se nestalo" / "o nic nejde" / "to je v pořádku" .. Jednou jsem se v brně vložil do podobné hádky holky s chlapem, a odpověď byla taky "to nic, v pořádku, díky za zájem, nashle". Oba popošli k výklenku dalšího domu a tam se ty facky a urážky rozjely znovu..

V tu chvíli jsem fakt nechápal co si mám myslet... ?

0 0
možnosti
S

SYETEY_KOTZOUR_nežere_yeleny

19. 4. 2012 7:30
dobře jí tak

když se někdo přisaje na takového blba dobrovolně tak si to snad i zaslouží. Babám v tomhle fakt nerozumím. :-)

3 0
možnosti
DNI

Dololezcova nová identita

19. 4. 2012 8:17
Re: dobře jí tak

Svata pravda. Ja bych domaci nasili nijak neresil, maximalne daval mastne pokuty za ruseni klidu. Vsak nikdo ty zeny do spolecneho souziti nenutil, mohly jit treba do klastera.

0 0
možnosti
R

roines1

19. 4. 2012 7:03
Kdy se do cizích věcí plést a kdy ne:

Před hodně lety jsem šel po nočním Bohumíně. Z jednoho domu vyběhla ženská, volala pomoc, za ní chlap, dohnal ji a jednu ji ubalil. Náhodný kolemjdoucí se jí zastal. A víte co se stalo? Ta zfackovaná ženská se na něho hrubě obořila a společně s tím chlapem co jí dal tu facku, se do něho pustili - naštěstí jen slovně. Z toho jsem si vzal poučení fdo takových věcí vyloženě mezi dvěma lidmi, kterým ta situace vlastně vyhovuje - dovedete si představit jaký to v té posteli pak musí být sadomaso rajc - se neplést. Musí se ovšem velice rozlišovat mezi takovými situacemi a jinými, kdy je zavolání pomoci opravdu na místě jako například to přepadení 15-letého chlapce cigánskými kriminálníky v Břeclavi. Tam je potřeba se ptát: byli tam nějací kolemjdoucí? Jestliže ano, proč nezasáhli? Taková nečinnost a občanská zbabělost by se měla trestat srovnatelně se zločinci!

3 0
možnosti
AF

Toli

18. 4. 2012 22:57
SBH

R^

0 0
možnosti
PZ

překladatel do reality

18. 4. 2012 19:31
To mi ovšem řekněte, co vytočit v tomto případě:

http://www.youtube.com/watch?v=IVpEZIzZ23M

0 0
možnosti
MV

wostrey

19. 4. 2012 10:46
Re: To mi ovšem řekněte, co vytočit v tomto případě:

nic, je zjevne, ze potizista a nezadouci prvek v uvedene debate je zenska.[>-]

0 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5500x
Jsem normálně pracující správce IT, táta od rodiny, sportovní střelec a cestovatel.