Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bajanda

18. 4. 2012 19:21
...

měla jsem to doma jako malá tehdy se to ani vlastně nesmělo říct na veřejnosti ale byla jsem jednou svědkem téhle šarády a byla zasloužená tak ono jej někdy někdo zaslouží,jinak klobouk dolů ale snad bude jednou víc lidí a zavolají a ti co se to bojí říct dostanou odvahu a podporu se bránit ale asi je to sen

0 0
možnosti
D

DixiD

18. 4. 2012 19:11
Naprosto souhlasím,

zastala jsem se nedávno sousedky . Chlap jak hora jí seřezal jako psa a bez bot a jen v tom, co měla , jí vyhodil ze dveří. A já se k tomu zrovínka nechtíc přichomejtla.....Jsem celkem prudká povaha, když si silnější dovoluje na slabšího. Tak jsem frajera řádně seřvala. A co se nestalo . Hrdina stáhnul ocas a mazal domů.... paní jsem pomohla, půjčila jí telefon a nějaké peníze....Nicméně už je zpátky, vše mi řádně vrátila a od té doby mne nezdraví..... Asi se stydí.... Ale hromotluk se mi přímo vyhýbá, jen mne zahlédne, zdrhá.....

Je to těžké soudit....:-(

0 0
možnosti
DM

Aretta

23. 4. 2012 15:53
Re: Naprosto souhlasím,

R^

0 0
možnosti
PK

dolch

18. 4. 2012 18:58
No jó, Černý Most

tam se vyskytují řádný exoti. Ti lidé, co se nevzrušili, tam asi nebyli poprvé :-)

0 0
možnosti
R

Roman37c

18. 4. 2012 18:35
Taky jsem znal jednu takovou.

Ona se nechala ponižovat, zesměšňovat, mlátit....... no a on jí živil. Dobře živil. Sama si vybrala, jí to tak vyhovovalo. Já to nechápu, ale lidé jsou různí. S tím nic nenaděláme.

0 0
možnosti
TH

Gmurr

18. 4. 2012 20:10
Re: Taky jsem znal jednu takovou.

Mlatit druheho cloveka je trestne. Zrejme se clovek musi ozenit aby to trestne nebylo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5500x
Jsem normálně pracující správce IT, táta od rodiny, sportovní střelec a cestovatel.