Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Proč? Protože když se začnou chovat všichni jako Vy tak se výpočet dramaticky změní. Náklady a čas v MHD zůstane +/- na stejně, ale doprava autem se prodlouží a také prodraží. Čím míň lidí v MHD tím víc aut a tím větší zácpy méně míst na parkování. Takže náklady na km stoupnou (stání v koloně) doba cesty se tedy prodlouží. Ještě se objeví problém s parkováním takže další zdržení. Takže to co Vám zatím vychází lépe je díky tomu, že mnoho lidí využívá MHD. Ovšem řešení tohoto problému prakticky neexistuje. Protože vždy bude jedna skupina mít na vrh. Nastavit rovnovážný stav je prakticky nemožné a vlastně i nepotřebné. Jediné co by mě Vašem výpočtu moc zajímalo je provést kalkulaci i náklady na dopravu s daňovým příspěvkem.

0 0
možnosti

No a co. Každý se zachováme podle svého. Podle toho, co považujeme za výhodné pro nás.  Vězte: dělo se to tak vždy (s výjimkou idealistů, kteří zpravidla po krátké době prohlédli).

2 0
možnosti

Mám k tomu akorát takovou poznámku.Pokud budete pracovat někde jinde např. dělník v továrně na směny tak asi nebudete řešit výjezd z domu v 7:00 abyste zavezl malého do školy,protože v 6 .00 musíte být v práci. Nevím jak v Praze ,ale u nás na šest jezdí MHD vcelku solidně(dojíždím víc jak 20.km).Úspora času se mně aspoň co se týká práce moc netýká,protože před šestou mi to nikdo nezaplatí a ve 14:00 nastupuje směnař.Jinak máte pravdu ať si každý vybere čím pojede.Dokud jsem jezdil sám jezdil jsem autobusem(autem by se mi to nevyplatilo) teď pracuje syn ve stejném areálu(u jiné firmy)a jezdíme autem protože se nám to vyplatí.Problém je akorát z odpolední protože k nám na vesnici jede poslední autobus v 19:10.Odpolední končí 22:00 takže automaticky autem.

0 0
možnosti

Podstatné: Nižší jízdné by mělo (alespoň z větší části) nahradit jízdné od nových uživatelů, popřípadě přímo abonentů HD.   O odpovídajícím podílení dopravy a souvisejících nákladech ani slovo!

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS