Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Níže najdete příspěvky, které jsme vám smazali. Důvod smazání najdete pod příspěvkem. V případě nejasností si přečtěte článek Deset hlavních důvodů, proč mažeme příspěvky.

Smazané příspěvky

Autor ani neví, jak se to jmenuje. To je zase neumětel, který kecá do všeho. Zbrojní pas totiž neexistuje. Ale vykládejte to hlupákovi.

22. září 2017 8:39 - Získání zbrojního pasu je překvapivě jednoduché, ukázal test MF DNES

Důvod smazání: Příspěvek nepatří do slušné a kultivované diskuse

.

Co dodat? Jen, že to už přejmenovali na Zbrojní průkaz...

15 0
možnosti
MV

Děkuji za článek a za objektivitu, která se na žumpě IDNES ztratila.

Vážená redakce, jako váš čtenář jsem s vámi skončil. Prosím další, aby tgaké tak učinili.

12 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že je někdo ochotný to napsat takto věcně a správně. Ale Honzo, jen mezi námi, ten tvůj článek je tak strašně dlouhej, že jsem ho nedočetl ani já. A to je problém nás všech co se snažíme vysvětlovat. Odpůrci mají jasná, krátká hesla. My máme sdělení na několik listů, která si bohužel nikdo nepřečte...

23 0
možnosti
JK

Ja vim, ze je dlouhy. Ale radsi to sepisu vsechno, nez pristoupit na hru: "reknu to strucne, nekdo prevrati smysl a pak na tom ze me bude delat vola".

Driv to byl fenomen socialnich siti. Dnes je to regulerni zurnalistika.

28 0
možnosti
VJ

Jen malá poznámka, pro průkaz si zašel, zaplati a dostal ... tj. je to dle všeho bezúhonný jedinec.

Ale opět o tom že byl lustrován i ve svém bydlišti nenapsal pro jistotu ani slovo.

3 0
možnosti
Foto

L70e88o87n 76T35o13m45e44v

22. 9. 2017 19:04

Přesné, výstižné.... ocení to pouze držitelé zbrojních průkazů, po rádoby novinářích to jen sklouzne do ztracena...

29 0
možnosti
DK

Mýlíte se. Nejsem držitel ZP, o zbraně se nezajímám a přesto jsem tento článek velmi ocenil a dal jsem karmu :)

Mám rád pravdivé informace, ať jsou zrovna "výhodné" nebo ne.

4 0
možnosti
MT

Vyborné, odborné a detailní vysvětleni stavu věcí. R^

30 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5500x
Jsem normálně pracující správce IT, táta od rodiny, sportovní střelec a cestovatel.