Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobře zhodnoceno a velmi se s vaším pohledem shoduji. Konečné rozhodnutí, ale vidím jinak. ODS by musela nejdřív předvést, že svou pravicovou politiku myslí vážně a to se zatím nestalo. Že zamakali na zbraňové legislativě je podle mě dosti málo. Když se schvalovala další buzerace s volebním zákonem a zákonem o politických stranách nebylo po nich vidu ani slechu. Svobodní pracovně toho doposud moc nedokázali, ale doposud nebyli ještě k žádné práci připuštěni. Řekl bych, že v lokální politice si špatně zrovna nevedou.

15 0
možnosti
Foto

J26a52n 26V19l23a39d44y98k36a

17. 10. 2017 20:52

Jednou Pirát navždy Pirát

0 0
možnosti
RJ

R76o65m76a27n 27J53u41r92e14k

17. 10. 2017 20:17

Škoda té popravy Pirátů, a ještě na základě pocitu, u ODS to chtělo odvahu ke změně jak měli lidovci v Rakousku, změnit název, logo, leadra a jste zpět ne za 10 let, ale za 10 měsíců.

1 0
možnosti
Foto

Já budu volit pana Babiše. Jako ministr fin. dokázal držet na uzdě rozkrádání na které si tady ostatní strany zvykly a potřebovaly malou domů. Hnízdo,zástupný problém. Dotace v porovnání s investicí zanedbatelná a dílo je postavené ,slouží veřejnosti a Agrofert dotuje provoz. Ukázal,že umí zvelebovat a množit svůj majetek,doufám ,že podobně bude úspěšný i se státním majetkem. To,že by funkce zneužíval k vlastnímu obohacení nevěřím. Potřebuje se předvést,že dokáže řídit stát lépe než ti před ním. Nevím jestli se mu to podaří,těm ostatním jsem už příležitost dal a zklamali.

7 15
možnosti
OL

nechapu jak tolika lidem muze byt lhostejne, co ma Babis na konte, a nejde zdaleka jen o hnizdo. On totiz politickou moc potrebuje kvuli prihravani statnich zakazek(napr repka - humus nejvetsi), dotacim a likvidaci konkurence (viz financni sprava), on tu politiku ovlivnoval uz davno a ted se rozhdoll, ze si to bude ridit sam, ted se jen trese na vnitro a jestli ho bude mit, bude demokracii konec, to si zapamatujte!!

17 3
možnosti
MV

zajímala mě pouze jedna strana, u které jsem měl obavy jakého výsledku se dočtu. naštěstí měl příběh dobrý konec, kde se ztotožňuji s důvodem i výsledkem NEVOLITELNI. Děkuji, že má někdo rozum

0 0
možnosti
KN

Budete volit pravici.

Váš svazácky údernický titulek ukázal na jasný a ideově pevný postoj.

Jste IN, trendy a cool.

4 3
možnosti
TK

Tomu, že jsme v NATO dobrovolně, jsem se od srdce zasmál. ;-D Je to asi tak dobrovolné, jako když dáte medvědovi svoji svačinu. Nutit vás nikdo nemusí, to je fakt. ;-)

8 5
možnosti
JS

J65a18r96d49a 46S64o45k33o78l

17. 10. 2017 18:22

Mám velmi podobný názor na to co chci po státu ale volit to co tu již bylo a ve většině stejné lidi nechci a nebudu.

7 0
možnosti
DZ

Za mě Svobodní. ODS zatím ještě ne.

15 0
možnosti
PK

Vaše volba je čistě privátní věc a je vždy odvážné se k ní přiznat. ODS je však pro mě dlouhodobě odepsaná strana, ikdyž jsem jí kdysi taky hodil hlas. Pochopil jsem, že v jejím hledáčku nejsou pravicové principy uznávané na západě, ale podpora velkobyznysu a její kaučování kmotry a účetní mě vykoplo do reality. I přesto vše je to čistě Vaše věc;-)

8 1
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5500x
Jsem normálně pracující správce IT, táta od rodiny, sportovní střelec a cestovatel.