Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já ODS volit nebudu, ale souhlasím s vaším názorem. Osobně si myslím, a už jsem to někde psala, že by ODS svým volebním výsledkem mohla příjemně překvapit.

2 2
možnosti
PS

Z programu realistů:

Ústavní právo vlastnit zbraň a právo použít ji k obraně ve svém obydlí.

Zrušení dvou existujících norem za každou novou, která navíc nesmí navýšit náklady občanů

Naprosté odmítnutí nelegální migrace.

Uvádím jen ty body které označujete jako prioritní. Já jako sportovní střelec jsem vstoupil do Realistů, protože bych chtěl mít možnost ovlivnit chod událostí. Stejně jako vy se snažím lidem přiblížit vše okolo nesmyslné směrnice z pera EU viz: https://petrskrivan.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=583660

A děkuji za váš blog "mediální manipulace o zbraních, článek od profesionála byla perfektní protiváha tendenčnímu článku na idnes.

5 1
možnosti
FS

Pane Korecký, už jste zapomněl, že tu stranu ještě nedávno řídila milenka premiéra z postele? Už jste zapomněl na 5 kmotrů v předsálí konference ODS kam si tato sekretářka běhala pro pokyny a nosila je k předsedovi před zraky kamer? Už jste zapomněl na privatizaci, na stovky miliard dluhů vyvedených do Konsolidační agentury (jeden z nejlepších triků na ozdravění státního rozpočtu). A což teprve amnestie pro vybrané lotry z hospodářské kriminality provedená ideovým vůdcem modrých ptáků? Atd. atd. atd.

Úplně legrační je, když pan Fiala začne kritizovat a nabádat ke zlepšení něčeho, co způsobila jeho strana v nedávné minulosti. Jako by spadl z Marsu. Když se na všechno tohleto vzpomenu, tak mně připadá, že většina ostatních, třeba i socani či lidovci, jsou vlastně takoví beránci, popletové a kapesní zlodějíčci........

26 6
možnosti
VR

Ten premiér už tam dlouho není, jen tak pro zajímavost.

0 0
možnosti
Foto

člověče vy mě mluvíte z duše, až na ty zbraně, ale to pro mě není problém. Takže karma a R^

7 0
možnosti
JK

Díky za reakce.

Naprosto ctím názor každého reagujícího. Nebudu nikomu nic vymlouvat. Je to každého volba a každého zodpovědnost.

Výhody a nevýhody každé ze stran, které se mohou dostat do sněmovny jsem již popsal.

Ano, v roce 2009 u mě ODS skončila, ale zcela vážně říkám - svojí praci od konce roku 2015 (tzn. nejde o krátkodobou předvolební věc) mi lidi z tý strany ukázali, že dnes jsou někde jinde než před rokem 2010. Na rozdíl od mnoha stran prošli neskutečnou obměnou a očistou. Neumím si představit nikoho z kandidujících, kdo má teď reálnou možnost být ve sněmovně, že by pro Lisabon zvednul ruku.

7 2
možnosti
JN

a nevadí vám, že pan Fiala je schopen se spojit i s komunistama?

2 4
možnosti
PN

Ač jsem střelec a miluji své zbraně, musí se u nás zlepšit zákony ve prospěch napadených tudíž obětí bránících se lumpům. Dnešní pojetí nutné obrany a krajní nouze spíše nahrávají lumpům a lidskoprávním aktivistům. Rovněž po revizi volá policejní zákon jenž nahrává opět lidskoprávním aktivistům a alibistům ve vedení policie. Proto volím SPD.

3 2
možnosti

Je škoda, že aktivní držitel zbrojního průkazu může prohlásit něco takového. To totiž ukazuje, že zákon o nutné obraně neznáte.

Nicméně, pak do Vašeho profilu zapadá fakt, že volíte SPD

0 0
možnosti
JR

J30a92n 77R21á66ž

17. 10. 2017 11:54

Je nás, co chtějí aby občany stát, a už vůbec nějaká EU, nepřiměřeně neotravoval, patrně hodně.

Taky mi vychází největší shoda se Svobodnými a jdem stejného názoru na to, že jsou spiše debatním klubem, než stranou schopnou něco prosadit, ale s ODS mám problém kvůli Fialovi, který je pro mne nedůvěryhodný jako pravičák stejně jako ti, kdo po sametu rychle vyměnili průkaz KSČ za průkaz ODS, či ODA.

Takže patřím mezi ty, kdo se rozhodnou na poslední chvíli a budou volit podle ryze pragmaticky.

0 1
možnosti
JV

Po dlouhé rozvaze jsem došel ke stejnému názoru jako Vy.

2 1
možnosti
Foto

I42v40a35n 50V55e22s24e20l95ý

17. 10. 2017 12:31

Já k tomu názoru docházel celé ty čtyři roky této vlády. ODS jsem naposledy volil aby potom uzavřela opoziční smlouvu. Hned k dalším volbám jsem nešel, potom volil jinak až teď jsem již rozhodnut pro kandidátku č.1.

2 0
možnosti
JB

J88a58n 96B18u19r29i28a63n

17. 10. 2017 10:49

Mezi Vaše priority patří:

Svoboda; Bezpečnost; Nízká míra regulací, evidencí a obecně zásahů státu do života; ...

Jenže ty priority jsou protichůdné - chcete-li více bezpečnosti, tak se bez jistého omezování svobody a zvýšené evidence a regulace od státu prostě nedá vyhnout.

Vadí Vám třeba kamery na veřejných místech? Vadí Vám třeba odposlechy telefonů a internetové komunikace? Tohle je omezování svobody. Jenže právě tohle jsou kroky k zajištění větší bezpečnosti pro obyvatele.

Aby člověk, který je bezúhonný, zdravotně a odborně způsobilý mohl mít zbraň na svoji obranu je jistě OK, ale zároveň je třeba zajistit, aby situací, kdy se opravdu musí bránit bylo co nejméně (značná část populace si být ozbrojena nepřeje nebo ani nemůže). A tomu se prostě bez jistého omezování svobod nevyhnete.

1 0
možnosti
Foto

J11i42ř85í 66K37i17n78d14l

17. 10. 2017 10:58

Vadí Vám třeba kamery na veřejných místech? Mně nevadí a schvaluje.

0 0
možnosti
Foto

Pěkný rozbor, celkem se shodneme, jenom v hodnocení ODS budu příkřejší. ODS své voliče podpisem Lisabonské smlouvy nejenom podvedla, ale dokonce zradila. To je věc, kterou já nepřekousnu a ODS z tohoto důvodu volit nemůžu. Hodím to Svobodným.

16 2
možnosti
Foto

J17i78ř66í 24K76i16n10d76l

17. 10. 2017 11:01

Dne 29. září 2009 senátoři z ODS předložily Ústavnímu soudu návrh na přezkoumání slučitelnosti Lisabonské smlouvy s českou ústavou.Ústavní soud České republiky zahájil jednání dne 27. října 2009, v odročeném jednání 3. listopadu 2009 ihned po 9. hodině konstatoval, že žalované části smlouvy nejsou v rozporu s ústavním pořádkem České republiky, všechny další návrhy odmítl a v odůvodnění naznačil, že prezident musí smlouvu neodkladně podepsat.

1 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5500x
Jsem normálně pracující správce IT, táta od rodiny, sportovní střelec a cestovatel.